Connect with Us

Aplikacioni që do të “çmendte” të rinjtë/ Facebook “dështon” në blerjen e tij

Teknologji

Aplikacioni që do të “çmendte” të rinjtë/ Facebook “dështon” në blerjen e tij

Publikuar

-

Facebook iu ka dhënë fund bisedimeve për të blerë një aplikacion të njohur video chat për të rinjtë, por kjo marrëveshje nuk pati vëmendjen e duhur nga rregullatorët, pasi ishte shumë i pabesueshëm.

Houseparty është një aplikacion që lejon të shkëmbejnë video telefonata dhe do të përdorej më së shumti për grupmoshat nën 24 vjeç.

Dy burime shumë të besueshme për The Times thanë se Facebook po avanconte me diskutime për ta blerë këtë aplikacion në Dhjetor por ajo që ekipi i zhvillimit të korporatave të gjigantit të mediave sociale u tërhoq për të përfunduar një marrëveshje, ishte nga frika se dikush mund të tërheqë akoma më shumë shqyrtim nga ligjvënësit./ CNA.al

KLIKO PER TE KOMENTUAR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Life Style

Po bini pre e mashtrimit/ Përhapet alarmi, asistentët dixhitalë po ju shpërndajnë të dhënat

Publikuar

-

Nga

Po përdorni asistentët dixhitalë si Alexa ose Siri? Kini kujdes! Edhe pse Google ka ndryshuar rregullat dhe i ka bërë tepër të ashpra, një numër i madh biznesesh të rreme shfaqen në Google Maps dhe përdoren për të mashtruar dhe shfrytëzuar njerëz të shumtë.

Njerëzit i drejtohen asistentëve zanorë për një informacion të caktuar, për shkak të mungesës së kushteve të sofistikuara përzgjedhëse, algoritmi mund të zgjedhë edhe një biznes/shërbim të rremë dhe keshtu bien pre e mashtrimit dhe dërgojnë para ose shpërndarjnë informacione personale te njerëz që presin momentin për t’i shftrytëzuar në favor të tyre.

Sipas “ CNN” duket se asistentët virtualë nuk janë fort të mirë për të kapur reklamat e rreme ndaj këshillohet që të mos përdoren në të tilla raste pasi qindra e mijëra biznese të rreme qarkullojnë çdo muaj në Google Maps, sipas një hetimi të Wall Street Journal.

LEXO TE PLOTE

Kuriozitete

Restoranti, ku kamarierët janë zëvendësuar me robotë femra

Publikuar

-

Nga

Si në çdo fushë tjetër të jetës shkenca dhe teknologjia kanë përparuar shumë. Në një nga restorantet më të shtrenjta në Bangalore në Indi, ka prezantuar 6 robotë të cilët i janë vënë në shërbim të klientelës.

Pajmet e shpërndara në rrjetet sociale ku tregojnë robotët teksa mirëpresin dhe marrin porositë e klientëve.

Ky restorant ka vënë në funksion 5 robotë femra që funksionojnë si kameriere dhe një përgjegjës që mirëpret dhe përshëndet çdo klient që viziton restorantin.

Për tu identifikuar të gjitha mbajnë një shall të mbështjellë rreth qafës me ngjyra të ndryshme, madje kanë dhe emra, Harini, Shikha, Janja dhe Yashëini, raporton Deccan Herald.

Restoranti funksionon nëpërmjet një sistemi ultra tech i cili iu paraqet një tabletë ku klientët mund të përzgjedhin atë që dëshirojnë.

Përshtatur nga CNA.al

LEXO TE PLOTE

Blog

Ja si kompanitë e teknologjisë, e përdorin psikologjinë për të na mbajtur të “mbërthyer” pas telefonave

Publikuar

-

Nga

Nga Jon Schweppe “New York Post”

 

Sipas iphone-it tim, unë e përdor telefonin plot 177 herë në ditë, dhe shpenzoj 26 orë në javë në median sociale. Dhe nuk janë orë të caktuara, që unë ia dedikoj ndonjë hobi që unë e konsideroj një përparësi. Përkundrazi, janë orë të humbura në ato që unë mund t’i përshkruaj vetëm si varësi.

Sa herë që përjetoj qoftë edhe disa sekonda kohë pa bërë asgjë, dora ime shkon instiktivisht tek iphone, dhe pasi hap Facebook ose Twitter, nis të lëviz lart e poshtë duke lexuar lajmet e mia. Ngecem aty, madje kam mësuar truket, si të zhvilloj një bisedë me një përson përballë, teksa nuk i shqit sytë nga ekrani i celularit.

Kompanitë e teknologjisë, punësojnë psikologë dhe neurologë, për të zhvilluar teknika adiktive, që do t’i mbajnë të gozhduar sa më shumë kohë që të jetë e mundur përdoruesit pas ekranit të celularit. Sa më gjatë që përdoruesit qëndrojnë në platformat e tyre, aq më shumë reklama mund të ofrojnë kompanitë, dhe aq më shumë para mund të fitojnë ato.

Konsumatori janë reklamuesit; përdoruesit e platformës janë thjesht produkti. Në përpjekje për ta adresuar këtë problem, senatori amerikan Xhosh Houlej prezantoi kohën e fundit Teknologjinë e Reduktimit të Varësisë nga Mediat Sociale, ose “SMART Act”, një projektligj që do t’i ndalojë kompanitë e tekniologjisë të përdorin praktikat psikologjike manipuluese, për t’i mbajtur përdoruesit “të mbërthyer “ pas modeleve sjellore të ndërvarura.

Propozimi, nuk ishte shumë popullor në mesin skeptikëve të zakonshëm në lëvizjen konservatore. Houlej u denoncua, se po përpiqet të fuqizojë një “shtet paternalist”. Le të jemi të qartë:”SMART Act”, do të ndalojë disa nga tiparet më adiktive të kompanive të teknologjisë:navigimin e pafundëm (infinite scroll), që i mundëson përdoruesit të lexojë përmbajtjen më të fundit të përdoruesve të tjerë – të gërshetuar me reklamat e shënjestruara – pafundësisht dhe pa asnjë ndalesë; apo opsionin “autoplay”, që u jep përdoruesve përmbajtje shtesë, të cilat ata nuk e kanë kërkuar; dhe tipare të tjera që shkaktojnë ndërvarësi, dhe që e bëjnë një sfidë të vërtetë braktisjen e një platforme.

“SMART Act“, ndalon gjithashtu sistemet “distinktive”, një teknikë e fuqizimit të përdoruesit, që është bërë e zakonshme në platformat e mediave sociale. Këto sisteme janë jashtëzakonisht të ngjashme, me mënyrën sesi kompanitë e mëdha të prodhimit të cigareve promovonin dikur produkte me çmime të leverdisshme për konsumatorët e tyre besnikë.

Facebook përdor simbolin “Top Fan”, që i lejon përdoruesit të shfaqet në listën e fansave më të mirë të një faqeje, dhe të ketë një simbol pranë emrin e tyre sa herë që komentojnë. Që të dyja strategjitë mbështeten në psikologji të ngjashme, që nxisin dëshirën e dikujt për të dëshmuar publikisht besnikërinë ndaj një produkti, ose t’i gëzohen njëfarë “autoriteti”, që kanë mbi një temë të caktuar.

Shumë “top fan”, kalojnë orë të tëra duke bashkëvepruar me faqe të caktuara, duke e shijuar statusin e tyre në këto subkultura. “SMART Act”, u kërkon gjithashtu kompanive, që t’u ofrojnë përdoruesve një mundësi të barabartë. Projektligji, përcakton që kompanitë t’u ofrojnë përdoruesve të tyre mundësinë që të monitorojnë dhe vetë-rregullojnë kohën që kalojnë në platformat e mediave sociale.

Padyshim, ka shumë hapësirë ​​ për të debatuar edhe mbi ndërlikimet që ka një nismë e tillë. Por debati deri më sot ka shmangur specifikat, dhe është përqendruar tek një pyetje më e madhe:A ka qeveria interes të mbrojë qytetarët ndaj përpjekjeve të një industrie triliona dollarëshe, për të monopolizuar burimin e tyre më të çmuar – kohën – përmes mashtrimeve më të sofistikuara psikologjike dhe neurologjike?

Historikisht, politikanët tanë kanë besuar se shteti ka një rol për të luajtu,r aty ku kompanitë i shfrytëzojnë konsumatorët, duke vënë në rrezik shëndetin e tyre fizik ose psikologjik. Kjo është veçanërisht e vërtetë, kur këta konsumatorë janë fëmijë. Ne kemi rregulluar me ligj lojërat e fatit, dhe ndalojmë pjesëmarrjen në to të të rinjve nën 21 vjeç.

Ne kemi displinuar konsumin e cigareve, alkoolit, dhe ilaçeve që jepen pa recetë, dhe të gjitha këto për të mbrojtur konsumatorët. A është vërtet e paligjshme të disiplinojmë edhe mediat sociale? A është vërtetë e padrejtë të vësh në dyshim, praktikat mashtruese të kompanive, që kanë vëmendjen e miliona amerikanëve për disa orë në ditë?

Pas ngjarjeve të javëve dhe muajve të fundit, nuk mund të ketë asnjë dyshim se media sociale po prek shoqërinë tonë edhe në mënyra thellësisht negative, të cilat vetëm sa kemi filluar t’i kuptojmë. “SMART Act” i Houlej, mund të mos jetë zgjidhja përfundimtare, por ai shtron sigurisht pyetjet e duhura.

 

LEXO TE PLOTE