Connect with Us

Ja si kompanitë e teknologjisë, e përdorin psikologjinë për të na mbajtur të “mbërthyer” pas telefonave

Blog

Ja si kompanitë e teknologjisë, e përdorin psikologjinë për të na mbajtur të “mbërthyer” pas telefonave

Publikuar

-

Nga Jon Schweppe “New York Post”

 

Sipas iphone-it tim, unë e përdor telefonin plot 177 herë në ditë, dhe shpenzoj 26 orë në javë në median sociale. Dhe nuk janë orë të caktuara, që unë ia dedikoj ndonjë hobi që unë e konsideroj një përparësi. Përkundrazi, janë orë të humbura në ato që unë mund t’i përshkruaj vetëm si varësi.

Sa herë që përjetoj qoftë edhe disa sekonda kohë pa bërë asgjë, dora ime shkon instiktivisht tek iphone, dhe pasi hap Facebook ose Twitter, nis të lëviz lart e poshtë duke lexuar lajmet e mia. Ngecem aty, madje kam mësuar truket, si të zhvilloj një bisedë me një përson përballë, teksa nuk i shqit sytë nga ekrani i celularit.

Kompanitë e teknologjisë, punësojnë psikologë dhe neurologë, për të zhvilluar teknika adiktive, që do t’i mbajnë të gozhduar sa më shumë kohë që të jetë e mundur përdoruesit pas ekranit të celularit. Sa më gjatë që përdoruesit qëndrojnë në platformat e tyre, aq më shumë reklama mund të ofrojnë kompanitë, dhe aq më shumë para mund të fitojnë ato.

Konsumatori janë reklamuesit; përdoruesit e platformës janë thjesht produkti. Në përpjekje për ta adresuar këtë problem, senatori amerikan Xhosh Houlej prezantoi kohën e fundit Teknologjinë e Reduktimit të Varësisë nga Mediat Sociale, ose “SMART Act”, një projektligj që do t’i ndalojë kompanitë e tekniologjisë të përdorin praktikat psikologjike manipuluese, për t’i mbajtur përdoruesit “të mbërthyer “ pas modeleve sjellore të ndërvarura.

Propozimi, nuk ishte shumë popullor në mesin skeptikëve të zakonshëm në lëvizjen konservatore. Houlej u denoncua, se po përpiqet të fuqizojë një “shtet paternalist”. Le të jemi të qartë:”SMART Act”, do të ndalojë disa nga tiparet më adiktive të kompanive të teknologjisë:navigimin e pafundëm (infinite scroll), që i mundëson përdoruesit të lexojë përmbajtjen më të fundit të përdoruesve të tjerë – të gërshetuar me reklamat e shënjestruara – pafundësisht dhe pa asnjë ndalesë; apo opsionin “autoplay”, që u jep përdoruesve përmbajtje shtesë, të cilat ata nuk e kanë kërkuar; dhe tipare të tjera që shkaktojnë ndërvarësi, dhe që e bëjnë një sfidë të vërtetë braktisjen e një platforme.

“SMART Act“, ndalon gjithashtu sistemet “distinktive”, një teknikë e fuqizimit të përdoruesit, që është bërë e zakonshme në platformat e mediave sociale. Këto sisteme janë jashtëzakonisht të ngjashme, me mënyrën sesi kompanitë e mëdha të prodhimit të cigareve promovonin dikur produkte me çmime të leverdisshme për konsumatorët e tyre besnikë.

Facebook përdor simbolin “Top Fan”, që i lejon përdoruesit të shfaqet në listën e fansave më të mirë të një faqeje, dhe të ketë një simbol pranë emrin e tyre sa herë që komentojnë. Që të dyja strategjitë mbështeten në psikologji të ngjashme, që nxisin dëshirën e dikujt për të dëshmuar publikisht besnikërinë ndaj një produkti, ose t’i gëzohen njëfarë “autoriteti”, që kanë mbi një temë të caktuar.

Shumë “top fan”, kalojnë orë të tëra duke bashkëvepruar me faqe të caktuara, duke e shijuar statusin e tyre në këto subkultura. “SMART Act”, u kërkon gjithashtu kompanive, që t’u ofrojnë përdoruesve një mundësi të barabartë. Projektligji, përcakton që kompanitë t’u ofrojnë përdoruesve të tyre mundësinë që të monitorojnë dhe vetë-rregullojnë kohën që kalojnë në platformat e mediave sociale.

Padyshim, ka shumë hapësirë ​​ për të debatuar edhe mbi ndërlikimet që ka një nismë e tillë. Por debati deri më sot ka shmangur specifikat, dhe është përqendruar tek një pyetje më e madhe:A ka qeveria interes të mbrojë qytetarët ndaj përpjekjeve të një industrie triliona dollarëshe, për të monopolizuar burimin e tyre më të çmuar – kohën – përmes mashtrimeve më të sofistikuara psikologjike dhe neurologjike?

Historikisht, politikanët tanë kanë besuar se shteti ka një rol për të luajtu,r aty ku kompanitë i shfrytëzojnë konsumatorët, duke vënë në rrezik shëndetin e tyre fizik ose psikologjik. Kjo është veçanërisht e vërtetë, kur këta konsumatorë janë fëmijë. Ne kemi rregulluar me ligj lojërat e fatit, dhe ndalojmë pjesëmarrjen në to të të rinjve nën 21 vjeç.

Ne kemi displinuar konsumin e cigareve, alkoolit, dhe ilaçeve që jepen pa recetë, dhe të gjitha këto për të mbrojtur konsumatorët. A është vërtet e paligjshme të disiplinojmë edhe mediat sociale? A është vërtetë e padrejtë të vësh në dyshim, praktikat mashtruese të kompanive, që kanë vëmendjen e miliona amerikanëve për disa orë në ditë?

Pas ngjarjeve të javëve dhe muajve të fundit, nuk mund të ketë asnjë dyshim se media sociale po prek shoqërinë tonë edhe në mënyra thellësisht negative, të cilat vetëm sa kemi filluar t’i kuptojmë. “SMART Act” i Houlej, mund të mos jetë zgjidhja përfundimtare, por ai shtron sigurisht pyetjet e duhura.

 

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

" "

Blog

Studimi/Pirja e paracetamolit gjatë shtatëzanisë, i bën fëmijët hiperaktivë, dhe u shkakton probleme me përqendrimin

Publikuar

-

Nga

Një studim i ri nga Universiteti i Bristolit në Britaninë e Madhe, u shtohet provave që lidhen me efektet e mundshme anësore nga pirja e e paracetamolit gjatë shtatëzanisë. Hulumtimi i botuar në revistën “Paediatric and Perinatal Epidemiology”, shqyrtoi nëse ka ndonjë ndikim mes pirjes së paracetamolit në mesin e shtatzënisë, dhe sjelljes së pasardhësve […]

LEXO TE PLOTE
" "

Blog

Dilema/Për sa orë gjumë kemi nevojë?

Publikuar

-

Nga

Kur kemi qenë fëmijë, mund të kemi protestuar dhjetëra here, duke mos dashur të flejmë në drekë. Por si të rritur, e dimë se gjumi është jetik për mirëqenien tonë. Shekspiri e quante gjumin “banjën e ëmbël pas një pune raskapitëse, balsamin e mendjeve të lënduara, ushqimin kryesor në jetë”. Përtej shprehjeve poetike, gjumi është […]

LEXO TE PLOTE
" "

Blog

Pse ndikon drita e Hënës së plotë mbi gjumin tonë?

Publikuar

-

Nga

Shumë njerëz thonë se kur Hëna është e plotë, ata qëndrojnë zgjuar, ose e kanë të vështirë të flenë normalisht. Tashmë një studim i fundit, i publikuar në revistën “Current Biology”, i mbështet pretendimet e tyre. Në një studim të vogël të 33 njerëzve, studiuesit zbuluan se fazat e Hënës, ndikojnë në cilësinë e gjumit […]

LEXO TE PLOTE
Lajme të Rekomanduara: